Vi mener, at det skal være enkelt at service din bil.
Derfor har vi genopfundet den traditionelle tilgang til
værkstedsbesøg. Ved at lade de gamle arbejdsmetoder
forblive i fortiden, har vi en målsætning om at skabe en
ny tilgang til service, der er personlig, effektiv og tager
sig af dig på samme måde, som den tager sig af din bil.
Volvos udgangspunkt er at gøre dit liv med din Volvo så ukompliceret som muligt, så du får mest mulig ud af den. Derfor tilbyder vi Volvo Service 2.0 – en service udover det almindelige. Herunder kan du se et udpluk af alt det, Volvo Service 2.0 indeholder:
Det kan være svært at undvære bilen, når den er til service. Derfor har vi gjort det nemt for dig at leje en anden Volvo til en rimelig pris. Du reserverer den, når du booker service.
Vi forbedrer og videreudvikler hele tiden softwaren i vores biler. For at sikre, at din bil altid er udstyret med den seneste version, opdaterer vi altid bilens software, når du får serviceret din bil.
Kontakt os, når det passer dig. Du kan nå os via vores telefonservice på +45 79 42 42 47. Det gælder døgnet rundt, 7 dage om ugen, 365 dage om året.
Hos vores serviceværksteder kan du finde lige præcis den service, som din bil har behov for, hvad end det drejer sig om at rengøre bilens betræk, reparere en ødelagt forrude eller skifte bilens hjul. Vi står klar til at hjælpe dig.
Kun Volvos eksperter ved, hvilke dæk og fælge der passer bedst til din Volvo. Og kun eksperter har den nødvendige viden, erfaring og udstyr til at tage sig af din bil.
Vores serviceteknikere vil udføre en dybdegående inspektion af din Volvos sikkerhedssystemer samt tjekke batteriets status. Dette bare for at være på den sikre side.